Házhoz szállítás

A DDStepOnline.hu webáruházban rendelt termékeket az GLS Hungary futárszolgálattal küldjük el a Megrendelőink részére. 

A szállítási költség Magyarországon belül 1.195 Ft csomagonként.

Ingyenes a szállítási költség amennyiben az egyszeri vásárlás 16.500 Ft összeget meghaladó értékű.

Az utánvét szolgáltatás díja: 395 Ft

A kiszállításról a Megrendelő e-mailben kap értesítést. A szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak. A szállítási idő utánvétes rendelés esetén általában 1-2 munkanap, előre utalás/ banki befizetés/bankkártyás fizetés esetén az összeg bankaszámlánkra való beérkezésétől számított 1-2 munkanap. A kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet.

 Amennyiben a Megrendelő lábbelit (nem a "Kiegészítők" kategóriában található termék) rendel webáruházunkból, a terméket a "Gondtalan vásárlás " szolgáltatással együtt kapja.

Abban az esetben, ha a Megrendelő rendelése leadásakor csak kiegészítő termék(ek)et vásárol, a szállítási költség továbbra is 1.195 Ft, azonban, ebben az esetben a Szolgáltató "Gondtalan vásárlás" szolgáltatás nyújtása nélkül teljesíti a megrendelést.

Előre utalás bankszámlára, banki befizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelt termék az összeg bankaszámlára való beérkezése után kerül kiszállításra.

Utánvétes szállítás esetén az GLS Hungary futárszolgálattal történő kiszállításkor a megrendelt termék árát és a szállítási díjat a vevő a futárnak fizeti.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Ajánlatunk csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek. Személyes átvételre nincs lehetőség.

GLS | Házhoz szállítás

Az GLS Hungary futárszolgálat az alábbi szolgáltatásokat nyújtja Megrendelőink részére.

A csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, újabb értesítést kap e-mailen a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, az GLS Hungary ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén újabb e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek.

A második kézbesítésről a címzett elektronikus felületen dönthet, igénye szerint.

Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást

  • egy új időpontban,
  • egy másik címre,
  • személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS Hungary CsomagPontban. Az GLS Hungary CsomagPontok listája az alábbi linken érhető el: GLS Hungary Csomagpont

GLS | CsomagPontok

Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!

Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!

A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

További részletes tájékoztató

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt.  A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

  • Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
  • Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
  • Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
  • A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

GLS | Érintés nélküli kézbesítés

Vásárlóink biztonsága érdekében csatlakoztunk a GLS futárszolgálat "Érintés nélküli kézbesítés" szolgáltatásához! Érintés nélküli kézbesítés esetén a címzett/átvevő nem helyez el aláírást az aláírást rögzítő technikai eszközben (kéziszkennerben), helyette a futár rögzíti az átvevő nevét, az aláírás rovatban pedig a szolgáltatás kódja (CLD) kerül megjelenítésre.